Kundbemötande tjänster

Kundbemötande tjänster i butik och handel

Vill ni analysera hur er servicenivå kan öka ännu mer, eller kontrollera kassahantering eller vilken nivå av säkerhetstänk personalen har? Arbetet med att förbättra och mäta sitt kundbemötande kan varieras många gånger om – och med olika typer av kundbemötande tjänster.

Är ni intresserad av vad era kunder upplever som positivt – och mindre positivt då de besöker er? Låt våra handplockade observatörer få besöka er och utvärdera sin kundupplevelse med Mystery shopping. Observatörerna fyller i sin rapport direkt efter besöket hos er. Vad gjorde personalen bra – och vad kan förbättras vid ett besök hos er?

Med hjälp av våra erfarna kontrollanter kan vi utföra bar- och restaurangkontroller hos er, ni väljer själv om ni vill lägga mer vikt vid upplevelsen av erbjuden service – eller vilken grad av säkerhetstänk som personalen har.

Digitala mätningar blir alltmer populärt för att nå en större grupp av kunder eller gäster. Utifrån era önskemål sätter vi ihop en undersökning som kan nå respondenterna exempelvis via mail, sms eller en tilldelad länk. När insamlingen av svar avslutats producerar vi en sammanställning och presentation till er.

Låt våra exitintervjuer med utvalda intervjupersoner ställa några korta frågor till era kunder eller gäster när de lämnar – och fortfarande har sin besöksupplevelse färsk i minnet. Utifrån svaren kan vi analysera och presentera utvecklingsmöjligheter för er verksamhet.

Kontakta en säljare

På securitasretail.se använder vi cookies för att löpande förbättra webbplatsen.
Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du användning av cookies. "Jag förstår"